STRACH U PSA Směs 30 ml - Bachovy květové esence

STRACH U PSA Směs 30 ml - Bachovy květové esence

NESKLADUJEME, JEN ČERSTVÉ

Směs doporučuje známá psí psycholožka a specialistka na Bachovu květovou terapii pro psí duši Marion Brehmer. Zmírnění strachu a nedůvěry. Tato směs nám pomáhá, když výcvik psa vedeme zdravým směrem.

253 Kč s DPH

EAN:

Dostupnost: Skladem

Výrobce: bachovy-esence.com

STRACH U PSA - směs Bachových květových esencí 30 ml

Osvědčená kombinace Bachových květů, která se zaměřuje na strach u psa. Projevy strachu mají mnoho podob, které nejsou příjemné ani pro zvíře, ani pro jeho chovatele. Směs květových esencí zmírní tyto symptomy a usnadní soužití v domácnosti, venčení psa, socializaci psa a výchovu i výcvik psa. Směs doporučuje známá psí psycholožka a specialistka na Bachovu květovou terapii pro psí duši Marion Brehmer.

Aspen - úzkost, strach bez příčiny
Beech - větší míra tolerance
Cherry Plum - rovnováha, klid
Gentian - skepse, obavy z nového
Holly - univerzální esence 
Mimulus - základní esence, strach 
Star of Bethlehem - zpracování traumatu v životě psa, šoku mentálního či fyzického

Složení: Bachovy květové esence Nelsons, kojenecká voda, lékárenský alkohol 6 kapek

Poučení: Směs je již připravena k užívání a dále se neředí. Lahvičku nevystavujte slunci, neskladujte u zdroje tepla a v blízkosti elektromagnetického pole. Zabraňte kontaminaci kapátka např. stykem se sliznicí či pokládáním mimo lahvičku. Před použitím vždy lahvičku protřepejte (dynamizace). Lahvička je opatřena štítkem s datem výroby a informací o obsahu a způsobu podávání. Bachovy květové esence nejsou náhradou kvalitní veterinární péče a řádných chovatelských podmínek.

Dávkování: Minimální dávka je 4x denně 4 kapky. Nelze nahradit jednorázovým podáním, je nutno podávat průběžně během dne. Pokud nejsme přes den doma a nemůžeme takové podání kapek zvířeti zajistit, zvolíme alternativní způsob podání. Ráno před odchodem podáme zvířeti 4 kapky směsi a do misky s vodou nakapeme dvě dávky, tj. 8 kapek směsi. Po příchodu z práce zvířátku podáme 4 kapky a další 4 kapky podáme před spaním. Pokud kapeme častěji, tím lépe. Lahvičku vždy před použitím protřepeme. Můžeme podat na dlani, na piškotu či na granuli.

Upozornění: Bachovy květové esence jsou velmi jemnou metodou léčby. Dobrého výsledku tedy dosáhneme pouze pravidelným podáváním bez vynechání!!!!! Výsledky jsou individuální. Některé zvíře reaguje brzy po podání, u jiného trvá šest až osm týdnů, než se stav zlepší. Trpělivost a pozorování i dílčích úspěchů je proto důležité. Pro řádný výběr esencí je nutné správně posoudit, co je skutečnou příčinou nepříjemného chování zvířete. Např. agrese nemusí být nutně v povaze zvířete, ale může být pouze důsledkem strachu, úzkosti a paniky. Jenom chovatel zvířete dokáže posoudit, jaký problém zvíře má a co je jeho příčinou. Vždy se ujistěte, zda zvíře netrpí bolestí a není nemocné. Je pouze na vaší soudnosti a odpovědnosti, jak jeho emoce a pohnutky vyhodnotíte. Teprve na tomto základě je možné dobře vybrat jednotlivé esence do směsi pro vaše zvířátko či směs připravenou na konkrétní problém.

Pejsek z útulku

CZ

Lucie Vojtěchovská, 15.02.2022 12:31:30

Dobrý den, přivezla jsem si 5letou fenku z útulku. Na lidi je milá,zvykla si na nás rychle a je ráda s člověkem. Asi nikdy nenosila obojek a nechodila ven, takže obojek trenujeme doma a zdá se, že lepší (vodítko už moc ne), ale ven ji musíme vynést a je úplně ztuhlá a nikam se nehne a to ani za pamlsku, povzbuzení. Chceme zkusit nějakou směs, aby měla odvahu a nebála se (začne se třepat). Dekuji

Re: Pejsek z útulku

CZ

PAVLA, 15.02.2022 13:22:52

Dobrý den, pravděpodobně ožívá trauma, které má za sebou. Bojí se, že se jí ztratíte, že přijde o domov. Doporučuji směs na míru, napište mi prosím na info@bachovy-esence.com. S pozdravem Pavla

Soužití

CZ

Lucie, 06.09.2021 13:59:13

Krásný den, díky rodinné situaci nám k naší 1 roční kočce přibylo 8 měsíční štěně (fenka). Fenka je sama dosti ustrašená, bojí se tmy, ostatních psů a hlasitějších ran. Kočka, jelikož to je její teritorium na fenku syčí, prská, trochu po ní vyjíždí (všechno tohle dělá i na lidské návštěvy) a zahání jí do kouta, nebo do jiné místnosti. Obě se vlastně ale bojí, jen fence navíc chybí psí sebevědomí a neumí se za sebe postavit. Je možné oběma zvířátkům pomoci Bachovými kapičkami? S pozdravem Lucie

Re: Soužití

CZ

PAVLA, 07.09.2021 11:14:31

Dobrý den, komentář není vhodným prostorem pro obsáhlejší konzultaci. Zkopírujte mi prosím dotaz do e-mailu info@bachovy-esence.com , ráda Vám odpovím. S pozdravem Pavla

Strach ze samoty

CZ

Barbora, 18.08.2021 10:03:37

Dobrý den, pořídili jsme si štěně českého strakatého psa do covidové doby. Nyní mu je 7 měsíců a jelikož jsme jeho první 3 měsíce s námi pracovali s přítelem z domova, hodně na nás navykl. V červenci jsme se vrátili zpět do práce a pejsek nedokáže být doma sám. Zkoušeli jsme různé návody, naučili ho povel "místo" a "zůstaň", před odchodem do práce se ho snažíme jak fyzicky tak psychicky utahat, ale nic nepomáhá. Štěně celý den štěká a brečí, popř. se snaží vyskočit oknem nebo podhrabat se pode dveřmi. Hraček ani ňamek si nevšímá, nejí a nepije. Vím, že jsme učení samoty zanedbali, a proto teď hledám východisko. Nerada bych pejska nijak "oblbovala", jen bych mu chtěla pomoct, aby v době, kdy nejsme doma, spal a byl v klidu. Jiní pejskaři mi doporučili právě Bachovy esence. Mohli byste mi, prosím, poradit, jaké jsou ty nejvhodnější? Děkuji.

Re: Strach ze samoty

CZ

PAVLA, 18.08.2021 10:35:41

Dobrý den, jako první pomoc vyzkoušejte směs SEPARAČNÍ ÚZKOST - https://www.bachovy-esence.com/p/419/separacni-uzkost-smes-30-ml-bachovy-kvetove-esence Jsou zde mimo jiných obsaženy nejdůležitější esence pro pokrytí problému, a sice Heather, Aspen, Mimulus. S pozdravem Pavla

Apatie

CZ

Sara Zouzalova, 16.06.2021 09:17:38

Dobry den, poradíte mi které kapky poridit pro psa který začal být apaticky, nechce zrát, nechce si najednou hrát, jen se snaží někde schovat. Zřejmě to odstartoval zážitek kdy se nás syn opařil, ale nemůžu to rict určitě. Byli jsme u veterináře a nevykazuje ze by ho něco bolelo. Děkuji za radu

Re: Apatie

CZ

Pavla, 16.06.2021 14:24:15

Dobrý den, ano, nejprve je důležité vyloučit veterinárním vyšetřením fyzickou příčinu. Směs esenci na míru: Aspen, Mimulus, Star of Bethlehem, Wild Rose, Gorse, Rescue Remedy. Odkaz http://bit.ly/BACH_2ks

Separační úzkost

CZ

Lucie, 29.01.2021 16:30:30

Dobrý den, ráda bych vás požádala o radu. Máme rok a půl letou fenku křížence kokršpaněla, která je velmi závislá na naší dceři. A to v tom smyslu, že jakmile se dcera vzdálí, ona ji vidí, ale nemůže za ní, je k neutěšení, kňučí, vyvádí, chce za ní. Když ale odejde do školy, je v klidu, to ji nevidí. Je to velmi nepříjemné, ráda bych jí pomohla. Naše paní na cvičáku nám doporučila zkusit Bachovy esence, ale nechat si je připravit na míru. Fenka prý trpí separační úzkostí. Poradíte prosím? Má cca 12 kg.

Stres

CZ

Eva, 25.10.2020 07:27:41

Dobry den, mame 6 rokem jack russel parson psa. Zije v rodinnem domku s maminkou a tatinkem, kteri se o nej moc hezky staraji. Deda s nim chodival pravidelne na dlouhe prochazky. Nyni ale umira na rakovinu. Je to uz cca 5 tydnu, ted jsme ho uz musela prevezt k sobe domu, protoze vyzaduje celodenni peci. Pejsek je ve stresu. Je to zrejme najeho chovani. Obcas se i pozvraci. Ktere kapky by mu pomohly preklenout toto tezke obdobi? Navic ho budeme muset nechat vykastrovat, protoze babicka na nem lpi, nechce, abychom si ho vzali k nam, ale ze zdravotnich duvodu nezvlada jeho temperament. Dekuji za radu.

Re: Stres

CZ

PAVLA, 25.10.2020 22:55:21

Dobrý den, možná bych dopřála psovi být s jeho pánem, ale to je na konkrétní situaci, do které nevidím. Jinak pro pejska kapky v tomto složení: Aspen, Mimulus, Honeysuckle, Olive, Elm, Larch, Rescue Remedy. https://www.bachovy-esence.com/c/namichana-smes-esenci, S pozdravem Pavla

Strach z lidí

CZ

Mirka, 01.07.2020 06:59:58

Dobrý den, vzali jsme si před 3 měsíci 1,5letou fenku Velkého Švýcarského psa odebranou chovatelem ze špatných podmínek. Je neskutečně bázlivá, zřejmě od malička zavřená v kotci,možná i bita a hladověna. Nechá se jen málokdy pohladit,neustále je ve střehu i k misce nejde,dokud neodejdem. Obojek s vodítkem ani nemůžeme vzít do ruky,hned utíká pryč, jen pamlsek si vezme z ruky ale hned utíká pryč. Taky se bojí prudkých pohybů, bouřky,velkého větru.....je toho dost...prosím o pomoc..Moc děkuji Mirka K.

Re: Strach z lidí

CZ

PAVLA, 01.07.2020 22:33:46

DObrý den,doporučuji dlouhodobě podávat směs Aspen, Mimulus, Rock Rose, Star of Bethlehem, Larch, Holly, Rescue Remedy. S pozdravem Pavla

Úzkost, nervozita

CZ

Veronika, 11.05.2020 12:55:52

Dobrý den, mám sedmiměsíční fenku středního stříbrného pudla. Obecně je známo, že střední stříbrní jsou nerváci, ale naše štěně je čím dál tím horší. Od malička jí učíme, že když je sama doma, je v kleci. To proto, aby neničila věci v naší nepřítomnosti. Na klec jsme se jí snažili postupně naučit, ale po několika měsících stále klec nesnáší a v naší nepřítomnosti celou dobu štěká a kňučí. Další problém je ten, že je velmi fixovaná na mou maminku, se kterou bydlíme ve společné domácnosti, ač jsem si štěně pořizovala já a většinu péče obstarávám já, maminka si jí téměř nevšímá až na občasné pomazlení. Například jdeme do obchodu, já čekám venku s pejskem a maminka jde dovnitř. Fenka začne neskutečně vyvádět, i přesto, že jsem tam s ní a neuklidní se do doby, než maminka vyjde z obchodu.Celou dobu se malou snažím zaměstnat pamlsky či povely, které zná. Chodíme na cvičák a fenka celou dobu víceméně nespolupracuje a kňučí a chce pryč, ale tady bych to chování pochopila, je tam spousta neznámých psů. Celkově je dost hyperaktivní, přes den téměř nespí, pořád courá, přes den spí možná ta hodinku dopoledne a cca dvě hodiny odpoledne. Chodíme na procházky, cvičíme poslušnost, používáme psí hlavolamy. Spí v klidu celou noc. Není to náš první pes, ale první s těmito problémy.

Re: Úzkost, nervozita

CZ

Pavla, 11.05.2020 17:21:52

Dobrý den, bylo by dobré se zamyslet, proč k vaší mamince přilnula více než k vám. Také nejsem zastáncem klece, představa, že mně někdo zavře do prostoru velikosti koupelny a tam mne nechá několik hodin, je pro mne nepřijatelná, a bohužel citlivý pejsek může mít stejné pocity, jako máme my lidé. Sestavila jsem vám směs na úzkost, strach, závislost, hyperaktivitu a neklid. Fenka: Aspen, Mimulus, Rock Rose, Heather, Vervain, Impatiens, Cherry Plum. Odkaz k objednání je zde: https://www.bachovy-esence.com/p/364/namichana-smes-esenci-30-ml-2-kusy

Dobrý den,jaké mi prosím poradíte ka...

CZ

Andrea, 27.03.2020 23:25:36

Dobrý den,jaké mi prosím poradíte kapky pro dvouletou fenku. Je hrozně lekavá. Stačí se prudćeji zvednout,udělat rychlejší pohyb rukou,hned zakňučí a přitom se ji člověk ani nedotkne. Máme ji od štěněte a je to čím dál horší. A jakmile usne,začne s sebou cukat a kňučet,jako kdyby měla zlé sny. Moc děkuji.

Re: Dobrý den,jaké mi prosím poradíte ka...

CZ

PAVLA, 27.03.2020 23:30:12

Dobrý den, tady by byly fajn kapky na míru: Aspen, Mimulus, Rock Rose, Larch, Beech, White Chestnut, Star of Bethlehem. Podávat dle návodu, nevynechávat. Objednat v menu Namíchaná směs na míru. S pozdravem Pavla

Strach u psa

CZ

Hana , 31.10.2019 20:12:27

Dobrý den, potřebuji poradit, jak na chování psa mé maminky. Jedná se o cca 2 letého shih-tzu, který je koupený od chovatelky, ale nebylo při koupi mamnice nabídnuto vidět rpostředí, ve kterém pes žil. My si osobně myslíme, že se jedná o množírnu a nejen chovatelství na "kšeft". Pes se od samého začátku hrozně bojí všeho, hlasitého zvuku, lidí a to i návštěv doma, kýchnutí, venku i jiných psů ( ale přitom si ve svém okolí občas hraje se dvěma psy různého věku, z toho je jeden jeho sourozenec, a ten je v pohodě ), na rušnou ulici s ním maminka téměř nemůže, bojí se aut, jízdních kol i dětí. Co mě nejvíc trápí, že se bojí mužů a hlavně vysokých bot. Mám farmářky a jakmile si je obuji, když jsme tam na návštěvě a chci ho pohladit, okamžitě couvne až odskočí. Pohladit se nechá až po půl dni návštěvy a to ne od každého ( jezdím tam s dcerou, protože po maminčině smrti si psa vezmeme my ), tak aby si zvykl co nejvíc, ale je to těžké, my jsme od maminky 170km.Myslíme si, že byl zřejmě týraný a možná i jednou vrácený. Maminka si ho koupila v jeho 10 měsících. Je velmi trpělivá, není to její první pes, zkušeností má dost, ale občas je z něj hodně nešťastná. Na výcvik nebo jinou převýchovu nebo léčbu nemůže, jednak z finanč.důvodů a jednak kvůli svému zdr. stavu. Má Parkinsona, takže je ráda, že s ním chodí v klidu vícekrát denně ven na dlouhé procházky a to je ale vše. Doma si hrají a mazlí se, tam je to v pohodě. Pejsek je kastrovaný, chování se tím hodně zklidnilo, ale strach tam je velký pořád. Dříve se doma počurával, ale nyní už to od kastrace nedělá. Co bychom mu mohli koupit za kapky, aby se to zlepšilo? Děkuji za rady.

Strach z venku

CZ

Katka, 10.10.2019 23:11:17

Dobrý den, jaké byste mi doporučila kapky na strach z venku? Máme 13-ti týdenní štěně flat retrívra a od prvního dne, co jsme si ji přivezli, máme problém s venčením. Ven fenečka ještě dojde sama, ale tam se vyčůrá na 1 metru od baráku a táhne domů. Když ji poponeseme dál od baráku, je nesvá, nervozne se rozhlíží po okolí, reaguje na všechny zvuky, v úplně neznámém prostředí se klepe. Psů ani lidí se vůbec nebojí, ty naopak vyhledává a nechává se hladit. Ale sama venku neujde téměř vůbec nic. Děkuji za pomoc!

Re: Strach z venku

CZ

PAVLA, 10.10.2019 23:58:52

Dobrý den, zvolte bez obav směs Strach u psa, obsahuje všechny esence, které připadají v úvahu, plus je možné přidat esenci Walnut pro nový začátek. Dále doporučuji motivaci při pobytu venku, např. spojit venčení s nějakou dobrotou, kterou nedostane nikdy jindy. A samozřejmě obrovská pochvala za každý pokrok.

Re: Re: Strach z venku

CZ

Katka číslo 2, 03.02.2020 00:32:20

Dobrý den, navážu otázku na předchozí. Mám pudlici velkou a ta do 2,5 roku byla "terorizovaná" malinkými pudly, takže když jdeme okolo plotu - nebo se jen blížíme - a je tam pes tak ztuhne a hodně se bojí. Procházíme jen když ji mám na vodítku - pak se uvolní - nebo když jí dávám celou cestu pamlsky - odvádím jí tím pozornost. Ovšem raději bych, kdyby dokázala projít. A není to jediná věc kdy se bojí. Jen tak na sebe nenechá od cizích sáhnout, jen když je u mě tak na mě koukne a já souhlasím tak se nechá pohladit. Jakými kapkami toto řešit? Děkuji

Re: Re: Re: Strach z venku

CZ

PAVLA, 03.02.2020 00:36:04

Dobrý den, doporučuji Vám dlouhodobější užívání směsi: Aspen, Mimulus, Star of Bethlehem, Rock Rose, Larch. To, co popisujete, není jen strach, ale následek dlouhodobého traumatu. Proto doporučuji individuální recept. S pozdravem Pavla

Dobrý den, mám téměř 8 měsíčníh...

CZ

Markéta, 19.07.2019 09:38:57

Dobrý den, mám téměř 8 měsíčního psa a nechce na sebe nechat moc chmatat. Jak venku od lidí tak na výstavě od rozhodčího,po chvíli už mu to pak nevadí a nakonec se přesvědčit nechá,ale na výstavě, když jde na stůl na to není čas.Mám tu krizovou esenci a chci mu ji dávat dál před každou výstavou, ale chtěla bych vědět, zda ji namíchat a případně v jakém poměru (teď jsem dala neředěnou) a jestli případně zkusit i ty kapky proti strachu? Jeho strach je takový zvláštní, nebojí se jen tak něčeho, jen pouze když se ho chce někdo doktnout couve a utíká, ale během chvilky je naprosto v klidu, akorát že mu to trvá než se nechá přesvědčit,což pro výstavu není úplně ideální, jinak se mezi velkým počtem lidí se chová naprosto normálně, nemá tedy typický strach z lidí,spíš jen z prvotních doteků,(ale žádnou špatnou zkušenost nemá a nikdy neměl,mám ho od jeho 8.týdnů),děkuji

Re: Dobrý den, mám téměř 8 měsíčníh...

CZ

PAVLA, 19.07.2019 12:35:33

Dobrý den, Krizová esence je zcela na místě. Může se podávat ředěná i neředěná, podle toho, v jaké se nacházíte situaci. U vás se s výstavou dopředu počítá, proto bych si předem Krizovou esenci naředila do míchací lahvičky s kapátkem. Podávejte dva dny před výstavou 4x denně 4 kapky, v den výstavy pak intenzivně třeba každých dvacet minut, než se pes zklidní. Jako osobní směs esencí, tedy kapky na míru chování psa, bych podala buď Strach u psa, anebo namíchanou směs esencí Beech, Mimulus, Star of Bethlehem, Holly, Rock Rose.

Strach z auta

CZ

Hanka, 17.06.2019 14:59:07

Dobrý den, nás roční pejsek má strach z auta, respektive do auta skočí za pamlskem, i mu nevadí auto nastartované, ale jakmile se rozjedeme, tak dýchá s jazykem vyplazeným a vleze na děti a drápky má vystrčené. Za 14 dní odjíždíme autem na dovolenou a potřebovala bych poradit, jaké zklidňující kapky mu máme vybrat? Které by byly vhodné? Moc děkuji.

Re: Strach z auta

CZ

PAVLA, 18.06.2019 12:26:58

Dobrý den, dlouhodobě doporučuji směs Strach u psa, která pokrývá složením přesně to, co popisujete - strach, úzkost, paniku, možné trauma, nedostatek sebevědomí... Pro momentální situaci - tedy odjezd na dovolenou - doporučuji zakoupit Krizovou esenci pro zvířata, kterou začnete podávat tři dny před odjezdem (naředěnou - lahvička s kapátkem k ředění je přiložena) 4x denně 4 kapky. Během dne odjezdu pak podávejte intenzivně jak před nasednutím do auta, tak během jízdy - třeba každých dvacet minut.

Strach

CZ

Monika, 30.05.2019 08:47:14

Dobrý den, mám tříletého psa border kolie. V poslední půl roce občas přiběhne a nezvladatelně se třese. Nepodařilo se na přijít na to, který podnět tuto reakci vyvolává, stalo se to například i v noci. Máme podezření, že se může jednat o leknutí z nějakého zvuku. Třes má pár minut a pak se uklidní. Je vhodné v tomto případě podávat bachovy kapky, případně poradíte mi které? Děkuji

Re: Strach

CZ

PAVLA, 30.05.2019 10:49:26

Dobrý den, je vhodné dlouhodobě podávat směs esencí STRACH U PSA. Buďte ale opatrná a vezměte psa k veterináři, aby to nebyl nějaký neurologický problém. Např. epilepsie na obzoru. Případně projevy jiné choroby, např. krevní oběh, srdce.

Separacni uzkost

CZ

Jarda, 01.04.2019 10:05:10

Dobry den , mame 4 mesicni fenku Ceskeho strakateho psa , bez problemu vydrzi doma sama 4 hodiny , ale kdyz je to dele tak zacne vystekavat a delat louzicky vsude mozne, koupili jsme od vas kapky proti separacni uzkosti , bere je asi 4 dny . Zacala nam mnohem vice spat klidne prospi cele odpoledne a klidne pul dopoledne , je mozne aby ty kapky takhle rychle ucinkovaly ? Anebo vubec timto smerem ?

Re: Separacni uzkost

CZ

PAVLA, 01.04.2019 20:59:33

Dobrý den, odpověděla jste si vlastně sama. Ano, je to možné. Citliví jedinci (jedno, zda lidé či zvířata) reagují často velmi rychle, je to individuální. Vaše fenka je spokojená a odpočívá. Pokud se stav zase pohorší, stačí dávkovat čtyři kapky vícekrát denně, např. 6x. S pozdravem Pavla

Štěně jezevcika

CZ

K, 04.03.2019 08:09:54

Dobrý den, máme 5 měsíční štěně jezevcika.Nemuze si zvyknout sama doma. Dělá ji problém i 5minut o samotě. Bojí se i venku psů a různých zvuku. Prosím jaké kapky by jste doporučili? Děkuji

Re: Štěně jezevcika

CZ

PAVLA, 04.03.2019 12:28:11

Dobrý den, určitě zkuste jako první pomoc směs SEPARAČNÍ ÚZKOST. S pozdravem Pavla

prožité trauma

CZ

Mirka, 14.02.2019 08:30:58

Dobrý den. Prosím o radu co objednat. Fenečka 8 let vydělávala v množírně, pak ji vyhodily. Po náročném půl roce přetrvávají tyto dva symptomy: 1/ když odcházíme vyje, štěká, snaží se probourat dveře... 2/ V noci ve tmě se jí asi vrací zlé vzpomínky, nevydrží v pelíšku, běhá po bytě a usíná na nejrůznějších místech, za noc jich vystřídá mnoho. Předem moc děkuji za vaši radu, Mirka

Re: prožité trauma

CZ

PAVLA, 14.02.2019 11:26:21

Dobrý den, určitě mi zkopírujte zprávu do emailu info@bachovy-esence.com. Namícháme fence směs na míru - prožité trauma, úzkost, strach... S pozdravem Pavla

Alkohol

CZ

Kristýna, 19.12.2018 18:27:08

Dobrý den, je v kapkách alkohol? Zde je uvedeno ve složení,že ano, na kapkách není uveden alkohol. V brožurce opět ano, jak to tedy je? Děkuji za odpověď.

Re: Alkohol

CZ

PAVLA, 20.12.2018 00:10:00

Dobrý den, minimum alkoholu je v každé směsi - originální Bachovy esence v sobě mají přirozeně obsažený alkohol (brandy je nosičem esencí). Dříve navíc byly směsi ode mne několika kapkami lékárenského alkoholu konzervovány, aby se voda nezakalila. To už ale nedělám a ve směsích je pouze a jenom alkohol obsažený v samotných esencích. Brožura je tištěna před touto změnou, ale každopádně neuškodí, když o stopovém množství alkoholu ve směsi bude mít klient vědomí. Množství alkoholu je ale zcela zanedbatelné, do směsi se dostává max. 14 kapek esencí z orig. lahviček. Toto množství v předepsaném dávkování za den nelze v krvi vystopovat, a to ani u malého zvířete.

Strach,kdyz slysi projet auto,nebo vetsi rana

CZ

Anna, 27.11.2018 10:28:44

Dobry den,mam trimesicni stene jezevcika Barusku,od patku bydlime v novem rd a vcera se Barca polekala projizdejiciho auta a od te doby se hrozne boji vsech vetsich zvuku,vubec neni vesela a porad se nekam schovava,prijde mi ze i ze stresu vic ji,prosim o radu,co delat,děkuji.

Re: Strach,kdyz slysi projet auto,nebo vetsi rana

CZ

PAVLA, 27.11.2018 10:41:44

Zkuste esence Mimulus, Rock Rose a Star Bethlehem. Kombinace na prožitý šok a paniku. Objednat můžete zde: https://www.bachovy-esence.com/p/364/namichana-smes-esenci-30-ml-2-kusy . Esence vypíšete do poznámky při objednání.

Strach ze samoty

CZ

Alexandra , 14.07.2018 09:52:45

Dobrý den máme dvouletého yorksira který se pokazdym kdyz odcházíme z domu zacne hrozně klepat protože vi ze zustane doma sám. Kdyz jsme doma tak je uplne v pohode. Můžete mi poradit prosím? Děkuji a hezký den

Re: Strach ze samoty

CZ

PAVLA, 19.07.2018 11:45:38

Dobrý den, doporučuji směs na separační úzkost. S pozdravem Pavla

Strach z pobytu venku

CZ

Petra Urbanová , 11.07.2018 22:21:17

Dobrý den, před třemi měsíci jsem si z útulku přivezla 4leteho krizence Jorksirka..je ž Ksmenicke mnozirny, kde byl pravděpodobně neustále zavřený v malém prostoru a ve tmě..Doma už si celkem zvykl,i když se neustále bojí různých zvuků, ale úplně vystresovany je venku.Vůbec si to neužívá, o nějakém venceni nemůže být ani řeč, jeho jedinou starostí je panicky tahat na vodítku a dostat se co nejdřív zpátky domů. Nepomáhá ani to , že chodíme spolu s jeho psí partackou, která je sice taky z útulku,ale mám ji už rok a ta je venku hrozně spokojená. Mohli by jste mi prosím nějaké kapky doporučit.Dekuji za odpověď a přeji pěkný večer.Urbanová

Re: Strach z pobytu venku

CZ

PAVLA, 12.07.2018 18:00:40

Dobrý den, to je opravdu smutné, pejsek si asi zažil své. Objednejte tuto směs: Star of Bethlehem, Walnut, Aspen, Mimulus, Rock Rose, Vervain, Cherry Plum. Objednejte "Namíchanou směs na míru 2 ks", nutné je podávat bez vynechávání dle návodu. Pejsek bude na směs reagovat dle mé zkušenosti rychle, protože přirozeně potřebuje zbavit se traumatu a napětí a odpočinout si v láskyplném prostředí.

Strach ?

CZ

Jarka, 23.06.2018 20:20:15

Dobrý den,mám ročního staforda mix boxer. Doma zničil linoleum,venku je neklidny ( pobiha nevyrovnane,je jak utrzeny s řetězu)..a nereaguje na přivolání, když vidí psa ( ani na pamlsek). Jako kdyby mu výpla hlavička a vidí jen psíky.Klidne se nechá od druhého psa pokousat ale hlavně že může jít k němu. Nebo před nimi když jsou více agresivní uteče ,nechá se vyhnat. Bojí se některých lidí. Pri změně psychiky ma hned prujem. Je nevyrovnaný,bojí se jezdit v mhd,auto naopak Miluje.Myslite ,že bych mohla zkusit kapky strach ,aby byl klidný,vyrovnaný? Děkuji Jarka Brno

Re: Strach ?

CZ

PAVLA, 24.06.2018 21:16:09

Dobrý den, v tomto případě bych volila směs esencí na míru vašemu pejskovi. Jsou tam patrné ještě jiné esence. Zkopírujte mi prosím text na email Info@bachovy-esence.com S pozdravem Pavla

Strach ze zvuků

CZ

Lenka, 13.06.2018 10:55:55

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na ideální kapky pro pětiletou fenku Norfolka mých rodičů. Pořizovali ji jako parťačku Hovawartce, ta bohužel v létě odešla a mají už jen norfolčiči. Asi rok zpátky (chvíli před smrtí druhé fenky) začala přehnaně reagovat na hromy (resp. petardy), a ačkoli jsme ji v tom nepodporovali (konejšení žádné, navíc hovawartka její strach nechápala a rozhodně nesdílela, že by se navzájem podpořily v panice nehrozilo), po smrti starší feny to začalo být s každou bouřkou horší. Dříve nikdy žádné zvuky neřešila, bouřku v klidu prospala i venku na zahradě. Teď se klepe, hystericky škrábe na dveře (spí na chodbě), je schopná člověku rozdrápat stehna, jak se snaží přes něj dostat někam dál do domu. Po poslední bouřce už takhle začala reagovat i na zvuky u otce na dílně (bere si ji do práce, vždycky tam byla hodně spokojená a všechny mechaniky si omotala okolo packy). V poslední době ale hysterickým klepáním se a útěkem reaguje i na prasknutí plechu, dveří, pád svazků klíčů na podlahu a na firmu se začala bát vůbec vejít. Přitom je to jinak velmi sebevědomé zvíře, lidi i jiná zvířata miluje a chová se na každém novém místě, jako kdyby jí to tam patřilo. Bojím se dalšího zhoršení (vzhledem k tomu, jak rychle se to najednou po pár bouřkách posunulo), a chtěla bych vyzkoušet tuto cestu, ale radši se prvně zeptám na doporučení pro konkrétní případ, než objednám směs jen podle popisu :) Děkuju moc za odpověď

Re: Strach ze zvuků

CZ

PAVLA, 13.06.2018 13:35:47

Ano, tato směs STRACH U PSA je vhodná na Váš problém - podávat fence dlouhodobě a bez vynechávání. Navíc v době extrémní zátěže (Silvestr aj.) podávejte k tomu navíc Krizovou esenci. S pozdravem Pavla

Strach

CZ

Jitka Pecháčková, 27.05.2018 08:09:02

Dobrý den , mám kníračku které je 12 let. Má za sebou už 3 velké operace bez kterých by už tu nebyla. Mám ji adoptovanou 4 roky takže nic nevím o tom jak vyrůstala. Je hodná ,poslušná a klidná. Neumí si vůbec hrát zřejmě ji to nikdo nenaučil. Poslední půlrok se všeho bojí . Zvuk,petardy, atd. Došlo to tak daleko že se bojí i třeba zvuku ledničky ,nebo upuštění lžice ze stolu. A v autě se klepe a dýchá rychle . Venku se bojí chodit ač lítala jak divá dřív. Začala na radu veter. brát léky na srdíčko neb má šelest. Už jsem vyzkoušela ledacos ale nic na ní nezabírá. Můžete mě prosím poradit? Děkuji

Re: Strach

CZ

PAVLA, 28.05.2018 13:12:10

Dobrý den, doporučuji kapky speciálně namíchané pro ni: Trauma, strach, únava... Objednat můžete v odkazu a do poznámky při objednání napíšete jméno fenky plus vypíšete tyto esence: Star of Bethlehem, Aspen, Mimulus, Rock Rose, Larch, Crab Apple, Olive. S pozdravem Pavla http://www.bachovy-esence.com/p/364/namichana-smes-esenci-30-ml-2-kusy

Silvestr a bouřka

CZ

Kristýna, 18.11.2017 13:39:27

Dobrý den, mám Irského setra 5 let, bohužel jako štěně byl na Silvestra venku, když soused pouštěl petardu a od té doby se strašně bojí jak ohnostrojů, tak bouřky. Ted se začíná bát i tmy, bojí se i střelby. Potřebovala bych poradit co s tím, krizovky jsem měla, moc to nepomohlo, potřeboval by asi něco ještě k tomu? děkuji za odpověd, není to moc pěkný pohled, když se takle trápí :/// třese se, kouká do jednoho místa jako by náměsíčnej a snaží se podhrabat... Děkuji Kristýna

Re: Silvestr a bouřka

CZ

PAVLA, 21.11.2017 22:09:20

Dobrý den, Krizová esence je přesně pro tyto stavy (Silvestr, náhlé události...) určená. Důležité je, jak jste dávkovali. Silvestr je očekávaná událost, doporučuji proto namíchat Krizovou esenci do míchací lahvičky s kapátkem a podávat už několik dní před Silvestrem 4x až 6x denně několik kapek. Během silvestrovského dne pak podávejte již intenzivně, třeba každou půlhodinu, budete-li schopni to technicky zajistit. Pro odbourání každodenního strachu pak doporučuji podávat dlouhodobě směs STRACH U PSA. Ale stejně jako u krizovky, i tady je nutné podávat bez vynechávání. Pokud nebudete podávat pravidelně, dobrých výsledků nedosáhnete.

strach u psa

CZ

Marie, 21.09.2017 22:56:48

Dobrý den, mám 3 letého pejska a venku se často bojí...Dětí, kočárků, cyklistů a občas i chodců. Vždy se snaží od nich utéct pryč. Když se bojí tak je celý v křeči a je schopný se leknout i popelnice nebo i jen šustění listů. Často se i počurá nebo pokaká když čekáme před obchodem (jsem tam s nim). Moc děkuji za pomoc

Re: strach u psa

CZ

PAVLA, 22.09.2017 09:29:57

Dobrý den, pejsek potřebuje esence Mimulus, Aspen, Rock Rose, Star of Betlehem. Všechny jsou obsaženy ve směsi STRACH U PSA, takže Vám doporučuji právě tuto směs. Dlouhodobě, nevynechávat podání.

Strach, stres

CZ

Barbora, 22.05.2017 08:03:43

Dobry den, mam krizence, je mu 6 let, driv to tak hrozne nebylo, ale posledni pul rok, kdyz jsem v praci, tak doma nici nabytek, obcas i nejaka louzicka. Je to cim dal castejsi. Kdyz jsem doma, je videt ze hned spozorni, kdyz je nejaky hluk. Kdyz se sousedi hadali, klepal se jak osika a ne a ne se uklidnit. Budu rada za radu, jake kapky by byly vhodne.

Strach a úzkost z odloučení

CZ

Ivana, 15.05.2017 12:37:57

Dobrý den, máme půlroční kříženku německého ovčáka, vzali jsme si ji před pár měsíci z útulku. S lidmi i cizími psy je naprosto skvělá a společenská. Jakmile je sama doma vyje a ničí věci - skáče po stole, kouše a převrací nábytek, kálí na postel. Hraček má dost, takže z nudy to není, spíš z toho, že se bojí být sama. Byly by pro ni tyto kapky vhodné? Moc děkuji

Re: Strach a úzkost z odloučení

CZ

PAVLA, 15.05.2017 12:49:08

Dobrý den, doporučuji tuto směs na separační úzkost: https://www.bachovy-esence-pro-zvirata.cz/p/237/separacni-uzkost-smes-30ml-bachovy-kvetove-esence Podávat dlouhodobě, nevynechávat užívání. S pozdravem Pavla

Strach ze psů

CZ

Bára, 10.05.2017 22:25:02

Dobrý den, mám 3,5 roků starého psa.V roce byl pokousán větším psem (vlčákem) a po té se začal nedůvěřovat větším samcům. Pokud jde pes blízko začně vrčet a štěkat. S fenami neměl problém. Před nedávnem ho ale třikrák napadli menší psi, jeden byl velmi agresivní a od té doby je nedůvěřivý vůči všem psům které nezná, bez ohledu na pohlaví. Začíná být naježený i z malých psů,kteří přijdou do větší blízkosti. Pokud pes udržuje bezpečnou vzdálenost a nevšímá si ho je v klidu. Prosím jaké kapky by jste doporučila pro získání sebedůvěry a odstranění strachu a nejistoty. Děkuji za doporučení.

Re: Strach ze psů

CZ

RE: Pavla, 11.05.2017 07:21:25

Dobrý den, zkusíme směs na trauma, strach a zvýšení sebevědomí: Aspen, Mimulus, Rock Rose, Star of Bethlehem, Larch, Beech. Za dva měsíce užívání byste měla zaznamenat změny k lepšímu. S pozdravem Pavla

Nervozita z výstav

CZ

Andrea, 19.03.2017 17:22:51

Dobrý den, mám krásného pejska čivavy. Bohužel na první výstavě se rozhodčí vysmeknul a spadl ze stolu a nyní se bojí stát na výstavě na stole a i v kruhu je z rozhodčí nervózní. Můžete mi, prosím, doporučit nějaké kapky a kolik a jak je brát? Děkuji.

Re: Nervozita z výstav

CZ

PAVLA, 20.03.2017 08:14:43

Dobrý den, no jo, jak by se měl nebát.... Tak zkusíme směs na potlačení traumatu, zvýšení sebevědomí a úzkost a strach: Aspen, Mimulus, Star of Bethlehem, Rock Rose, Larch, Olive. Dlouhodobě, v době před výstavou a během ní podávat intenzivněji spolu s Krizovou esencí.

Skákání na lidi, žárlivost, úzkost

CZ

Tereza, 15.02.2017 22:49:40

Dobrý den, máme 8 měsíční fenku německého ovčáka necelé 3 týdny. Její předchozí majitel ji chtěl dát pryč, tak jsme se jí ujali. Žádný stesk po páníčkovi ani strach u ní nevnímám, ani z počátku ani teď, je veselá a hravá. Naším problémem je její přehnaná láska ke všem- na procházce skače na všechny kolemjdoucí, a teprve nastává boj, když kolem prochází pes. Kolikrát je vážně se svými 30kg nezvladatelná. Dalším problémem je to, že když s ní nejsme venku, kde má svou boudu, musíme ji nechat u boudy přivázanou-je to totiž (a vždy byla) útěkář. Máme sice velkou zahradu, ale riskovat, že se zaběhne (vyskočí do 2m, snaha zvýšit ploty už též proběhla), skutečně nechceme. Takže dalším problémem je jeji poměrně častá úzkost. Často je v noci slyšet, jak kňučí. Je možné, že je to způsobeno tím, že doma máme kočku, kterou pouštíme i ven. Pravděpodobně na ni žárlí, vzájemně se nesnesou. Takže ve shrnutí: skákání na lidi, úzkost, žárlivost. Nešlo by, prosím Vás, umíchat nejaký ten lektvar i pro tu naši zlobivku? Byla bych Vám moc vděčná. Dekuji

Skákání na lidi, žárlivost, úzkost

CZ

PAVLA, 16.02.2017 00:34:24

Dobrý den, navrhuji směs pro nové prostředí, na úzkost a přílišnou vervu, se kterou se fenečka do všeho hrne: Walnut, Aspen, Mimulus, Vervain, Impatiens, Heather.

Dobry den,mame 5leteho pejska krukruzenc...

CZ

Pavla, 15.12.2016 14:18:08

Dobry den,mame 5leteho pejska krukruzence labradora a obcas mu nerozumime.Nejdy je k ostatnim pejskum pratelsky a nekdy je agresivni a vyjizdi na ne bezduvodne,a to si ho vubec nevsimajinechce.Proste jak ,kdyz mu prepne.Pomuzou mu kapky,aby se zklidnil. Dekuji

Samota

CZ

Zdeněk, 11.11.2016 21:19:46

Máme štěndo amstafa, je nám 10 týdnů, klec máme jako pelíšek přes den když jsme doma otevřenou, kam si i sám lehne, hraje si tam.. kdyodcházíme tráví v kleci všední den 8 hodin. ale nevydrží to. je to štěě tak se pomočí a pokálí, to je ok, ale knučí, knourá, dekomule tu klec. dnes se ám dokonce povedo tu klec vytrhnout ze svárů a prolezl přes tu díru, co si udělal. Je na toto nějaké řešení v podobě bachovek? děkuji

Re: Samota

CZ

Romana, 14.12.2016 10:02:30

to snad není možné.....tohle nemůžete dělat, nechat mazlíčka 8 hodin v malé kleci!!! Si kupte křečka, tomu to vadit nebude!

Re: Samota

CZ

PAVLA, 15.11.2016 11:17:30

Dobrý den, ano, směs esencí na úzkost a strach se běžně užívá. Přesto si nemohu odpustit sdělit Vám svůj názor, že v tomto případě esence nepomůžou tak, jak si představujete. Přeprava v kleci v pořádku, klec jako pelíšek v pořádku. Ale nechat psa v kleci osm hodin zavřeného a osamělého a za reakcí, které popisujete, je špatné řešení. Bude neurotický, časem možná apatický, onemocní.

Nejistota u štěněte

CZ

Lucie, 01.11.2016 10:37:59

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda byste doporučila nějaké Bachovy esence pro 3 měsíční štěně. Které není nijak špatně socializované ani zanedbané. Je to normální zdravé, hravé štěňátko, ale při krizových situacích si ucvrkává, u nejistoty (prý to má po matce-feně). Časem to prý přejde, ale chtěla bych ji v tomto socializačním období pomoci.

Re: Nejistota u štěněte

CZ

PAVLA, 01.11.2016 11:21:30

Je to ještě malé štěňátko. Zatím bych doporučila jen základ pro posílení sebevědomí a na strach. Tedy Larch, Aspen, Mimulus, Crab Apple.

Re: Re: Nejistota u štěněte

CZ

Lucie, 01.11.2016 13:16:52

Děkuji za odpověď, přesně o posílení sebevědomí by mi šlo a tak to bylo i myšleno :-).

Velky strach

CZ

Markéta , 17.08.2016 22:50:07

Dobrý den,nasi fence není od malička příjemný zájem cizích lidí a postupně se k tomu přidal strach se soch,lidi s taškami,cepicemi,na kole nebo motorce z popelnic,leseni,hlasitych zvuků atd. Vždy reaguje snahou se od nepříjemné situace dostat pryč a na vodítku hodně tahá,coz občas s malým dítětem nezvládal.Co byste mi pro Amy doporučila?

užívání

CZ

Vanesa, 21.06.2016 19:18:19

dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli dávkování pro lidi je stejné i pro psy a nebo je jiné? děkuji za odpověď

Re: užívání

CZ

PAVLA, 22.06.2016 00:09:07

Dobrý den, stejné minimum dávkování je 4x denně 4 kapky. U pejsků je problém s tím, že my jsme ve škole či v práci a oni zůstávají doma :-) Ověřená praxe: podání kapek ráno po probuzení, poté do misky s vodou nakapat osm až deset kapek namíchaných esencí, po návratu domů opět pejskovi podáme čtyři kapky a ještě jednou totéž před spaním. Můžeme na dlani či přímo na jazyk, pokud je zvířátko spolupracující. Hlavně nevynechávat a denně podávat, vždy protřepat lahvičku.

Strach z větru

CZ

Lenka, 17.06.2016 07:50:19

Dobrý den, máme pětiletého rhodéského ridgebacka, který se přibližně od 3 let velmi bojí větru. Je nervózní, dramaticky dýchá a třese se.Tento stav přechází v ničení věcí. Přispělo tomu asi i to, že bydlíme v činžáku pod střechou a kombinace meluzíny ve stupačkách, burácející plechového vstupu na střechu a točícího se větru na střeše je pro něj utrpení. Poradíte, prosím, směs na míru? Nebo mám objednat již namíchanou směs proti strachu? Děkuji Lenka

Re: Strach z větru

CZ

PAVLA, 17.06.2016 10:47:35

Tato nepříjemnost je bachovkami velmi dobře zvládnutelná, chce to jen čas a trpělivé podávání každý den. Navíc bych zde doporučila homeopatii. Mohu poslat tubičku k objednávce jako dárek, ale musíte to uvést při objednání v poznámce - namíchaná směs esencí, do poznámky napsat PES - STRACH z větru + homeopatie. S pozdravem Pavla

Strach a nervozita

CZ

Bára, 18.05.2016 18:55:11

Dobrý den, mám tříletou fenu belgického ovčáka - malinois, která je celkově labilnější v povaze. Od malinka bojujeme s pro mě neopodstatněným strachem z lidí (nikdy jí nikdo neublížil) a celkově nervozitou z jakékoli změny prostředí. Během dospívání pravidelným treninkem tyto problémy odezněly, ale teď se opět bez zjevné příčiny vrátily zpět. Pokud ji něco vyvede z rovnováhy začne v kruhu pobíhat okolo mě, poštěkávat a pokud během té doby jde okolo nějaký člověk okolo, tak na něj vystartuje s tím, že se na cca 2-3 metry od něj zastaví a vyje. Během tohoto je absolutně neovladatelná a nevnímá, někdy trvá i hodinu než se naprosto uklidní a začne vnímat. Lidem se pak špatně vysvětluje, že neublíží. Vzhledem k tomu, že ji nechci odsoudit k neustálému chození na vodítku a zároveň aby někomu či sobě neublížila, chtěla bych se zeptat na vhodnou směs kapek, která by ji vzhledem k aktivitám, které provozujeme příliš neutlumovala. Fena je celkově na mě velmi závislá, takže bych i řekla, že polovina té nepřiměřené reakce tkví ve snaze mě bránit, i když mi nikdo evidentně neubližuje. Moc děkuji za odpověď.

Re: Strach a nervozita

CZ

PAVLA, 18.05.2016 20:18:58

Navrhuji směs, která fence pomůže se strachem, netolerancí k prostředí a přílišnou horlivosti, kterou evidentně trpí. Potřebuje se zklidnit a dát si více času se zvládnutím emocí v nových situacích. Změny stavu mohou souviset s hormony i s podněty, které jste ani nemusela jako důležité posoudit Vy sama. Bachovy esence nezpůsobí útlum, zklidnění ale může přijít v podobě, která se tomu bude zpočátku podobat. Pes si prostě potřebuje odpočinout a když se zbaví stresu, klidně pak může mnohem víc spát. V době, kdy budete ale aktivní Vy, nebude mít potřebu odpočívat, nemusíte mít obavy. Objednejte si namíchanou směs 1+1 a uveďte do poznámky při objednání DISKUZE - belgický ovčák. Pamatujte, že důležité je podání kapek každý den, nevynechávat. Jinak kýženého výsledku nedosáhnete. S pozdravem Pavla

Strach z chůze po podlaze

CZ

Bella, 15.04.2016 20:50:26

Dobrý večer. Mám fenku 3 roky. Začala se bát chodit po dlažbě a plovouci podlaze. Stoji na jednom miste a trepe se, popripadě kňourá. Když už se rozhodne prejit tak začne rychle hrabat nohama a jak ji to klouze tak se lekne sama sebe..

Re: Strach z chůze po podlaze

CZ

PAVLA, 16.04.2016 11:36:35

Dobrý den, doporučila bych Vám směs pro dlouhodobé užívání. Objednejte namíchanou směs na míru v akci 1+1 a do poznámky uveďte Bella - strach z podlahy. Dále doporučuji fence pro pocit bezpečí vytvořit nějakou oázu klidu. Tedy místo, kde bude kobereček a kde se bude cítit jistá. Něco se muselo stát a zvířátko evidentně prožilo nějaké trauma s kluzkou podlahou spojené.

Stekani na psy

CZ

Lucky, 24.01.2016 11:57:40

Dobry den,chtěla bych poradit se směsi pro našeho pejska.Steka na jakého koliv psa,pak kdyz potkáme jakékoliv lidi mysli,ze mají psa a steka zase.Je schopnej za psem běžet a vyjet po něm.Je to 2 lety cicavak a bezi klidne za vlcakem.Moc dekuji za radu.

RE: Stěkání na psy

CZ

PAVLA, 24.01.2016 17:19:21

Dobrý večer, dlouhodobě směs: Cherry Plum, Vine, Holly, Beech, Impatiens, Mimulus, Rock Rose.

zabranit falesne brezosti

CZ

Veronika , 14.01.2016 14:55:05

Dobrý den,mam 4letou fenku Yorksira a uz podruhé mela falešnou březost ,chci se zeptat jestli temito kapkapi jde tomu předejít dekuji

lze predejit falezne brezosti

CZ

Veronika , 14.01.2016 14:51:08

Dobrý den,mam 4letou fenku Yorksira a už podruhé mela falešnou březost chtěla bych se zeptat jestli je mozne těmito kapkami tomu predejit Děkuji

Re: lze predejit falezne brezosti

CZ

PAVLA, 16.04.2016 11:33:10

Dobrý den, pokud tento stav hrozí, použijte Krizovou esenci Rescue remedy pro zvířata. Pokud již tento stav prožíváte, pak si objednejte namíchanou esenci a do poznámky uveďte "Falešná březost".

Dobrý den, máme dvouletého pejska z ?...

CZ

Lucie, 27.12.2015 09:57:47

Dobrý den, máme dvouletého pejska z útulku (u nás je již ale od štěněte), který se bojí lidí. Sem tam na někoho nereaguje špatně (většinou ženy), ale jinak vrčí a štěká - není agresivní, je na něm vidět že má strach. "Útočí" jen zezadu ( ale nikdy nekousnul), a když se člověk otočí tak utíká.. Co pomůže ? a jaké dávkování..

Re: Dobrý den,máme dvouletého pejska z ?...

CZ

PAVLA, 27.12.2015 21:51:06

Dobrý večer, doporučuji směs na potlačení úzkosti a zlepšení důvěry k lidem. Směs: Star of Bethlehem, Holly, Aspen, Mimulus, Rock Rose, Cherry Plum, Larch. S pozdravem Pavla

Strach ze psů a stříhání drápků

CZ

Kristina, 19.12.2015 19:34:49

Dobrý den, rádi bychom si u vás objednali kapky na míru. Máme dvouletou fenku- voříška, která má strach z cizích lidí už od malička, v poslední době (2-3 měsíce) začala mít také strach z některých cizích psů (bez ohledu na velikost)-ona má 35cm v kohoutku a bojí se např. i jorkšíra. Nikdy nebyla žádným psem ani člověkem napadena, takže si to nedokážeme vysvětlit. Rádi bychom kapky využili i při stříhání drápků, které snáší velmi špatně, protože když sebou škube, tak jsme ji několikrát stříhli do krve :(. Předem děkuji za odpověď. Kristina

Re: Strach ze psů a stříhání drápků

CZ

PAVLA, 21.12.2015 15:10:00

Dobrý den, takže teď už vlastně má i důvod k panice... Doporučila bych esence na potlačení úzkosti a strachu. A také na paniku. Směs: Rock Rose, Mimulus, Aspen, Star of Bethlehem, Larch. Ta je dlouhodobá. V případě, že očekáváte nějakou nepříjemnou situaci, pak určitě podávat Krizovou esenci Rescue Remedy. S pozdravem Pavla

Podezreni na epilepsii, panicke zachvaty

CZ

Mirka, 15.12.2015 14:29:03

Dobry den muzete mi prosim ktere bachovky pouzit na panicke zachvaty / podezreni na epilepsii ? mame 5 mesicni fenku a asi si nezazila nic hezkyho mela dva zacvhaty a u druhyho dokonce s edemem plic ale srdicko a jatra jsou ok dekuju moc , neznate dobryho psiho homeopata ?

Re: Podezreni na epilepsii, panicke zachvaty

CZ

PAVLA, 15.12.2015 22:01:01

Dobrý večer, doporučuji dlouhodobě směs Crab Apple, Star of Bethlehem, Mimulus, Aspen, Rock Rose a Olive. Pro homeopatickou léčbu je třeba mít daleko více informací. S pozdravem Pavla.

Strach u psa

CZ

Jitka, 08.12.2015 12:02:24

Dobrý den, mám roční fenku, doma se nebojí ničeho, pouze když k nám přijde návštěva. S některou si chce hrát, ale většinou se bojí a zaleze někam do ústraní. Tam odtud ale zvědavě vykukuje a snaží se plazivě přiblížit. Venku se bojí snad všeho, když vyjdeme na ulici mezi lidi, domy, děsně se bojí a chce řešit útěkem. V tom momentě přestane na mě reagovat at dělám cokoli. děkuji za pomoc .

Re: Strach u psa

CZ

PAVLA, 08.12.2015 12:19:10

Dobrý den, doporučuji esence: Rock Rose, Aspen, Mimulus, Larch, Star of Bethlehem a Centaury. Dlouhodobě, minimum dva měsíce k posouzení stavu. S pozdravem Pavla

Re: Re: Strach u psa

CZ

Jitka, 08.12.2015 12:27:15

Prosím jak mohu tuto směs objednat?

Re: Re: Re: Strach u psa

CZ

PAVLA, 08.12.2015 12:54:03

Namíchaná směs esencí na míru: http://www.bachovy-esence.com/p/364/namichana-smes-esenci-30-ml-2-kusy Do poznámky vypsat uvedené esence a také jméno pejska na štítek lahvičky.

Strach z hlasitých zvuků a ran

CZ

Miluška, 02.12.2015 12:20:36

Dobrý den, mám 4letou fenu, která je všeobecně bojácná (lidí se bojí a štěká na ně, pokud "jí věnují pozornost", tj. cizí člověk na ni promluví a snaží se ji hladit. Když ji lidi ignorují, je klidná. / Stejně tak je opatrná k pejskům a rychle se mi schovává pod nohami, případně štěká a odhání je od sebe.) Bojí se také hlasitých zvuků, které jsou v domácnosti běžné (žehlící prkno, věšák/sušák na prádlo, dveře od myčky), a samozřejmě bouřky, ohňostrojů, petard. Během Silvestra se třeba nepřetržitě několik hodin klepe a sliní, není možné ji uklidnit. Nedávno ji na procházce nejspíš něco píchlo do tlapky a jak se asi lekla, dostala z toho křečový záchvat, po kterém v panice utekla a hodinu jsem ji nemohla najít. Veterinář vyloučil jinou příčinu (zatím se to neopakovalo, tudíž zatím je ze hry epilepsie). Bojím se, aby se jí něco běhěm Silvestra nestalo a ráda bych ji začala podávat Bachovy kapky (i dlouhodobě). Jakou směs byste mi doporučila? Děkuji za radu, Miluška

Re: Strach z hlasitých zvuků a ran

CZ

PAVLA, 02.12.2015 12:28:08

Dobrý den Miluško, teď na Silvestra rozhodně použijte před i během svátku Krizovou esenci. Dlouhodobě doporučuji podávat směs: Star of Bethlehem, Rock Rose, Aspen, Mimulus, Holly, Cherry Plum, Beech. S pozdravem Pavla

Petardy

CZ

Martina Anna, 29.11.2015 11:37:05

Dobrý den - jsou přímo tyto kapky( STRACH U PSA Směs 30 ml - Bachovy květové esence ) vhodné na Silvestra a strach z petard pro 4 letou stafbulinku, která má každým dnem porodit??? je možno jí to dávat i v době, kdy bude kojit štěňata???

Re: Petardy

CZ

PAVLA, 29.11.2015 13:30:48

Dobrý den, strach u psa doporučuji jako dlouhodobou směs. Ve vašem případě doporučuji Krizovou esenci, která pokrývá i paniku a okamžitou hrůzu. Nemějte obavy, esence jsou užívány už téměř osmdesát let a neuškodí ani fence, ani jejím šťěňátkům. Spíše se pro tuto situaci hodí o to více.

strach z petard

CZ

majka, 28.11.2015 12:46:53

Dobrý den,máme pětiletou fenku křížence jezevčíka a ta má panický strach z petard.Celá se klepe,zrychleně dýchá a knučí.Prosím jaký druh Bachových kapek mi doporučíte a jaké dávkování.Děkuji Majka

Re: strach z petard

CZ

PAVLA, 28.11.2015 17:23:34

Dobrý den, určitě několik dní před Silvestrem (protože to už bohužel blbouni začínají bez jakéhokoli postihu petardy používat) podávat Krizovou esenci 4x 4 kapky denně). V inkriminovaný den poté podávat mnohem častěji, třeba i potírat čumáček. Během roku doporučuji směs míchanou na míru, kde bude Larch, Rock Rose, Aspen, Mimulus, Star of Bethlehem. Opět čtyři dávky denně.

Jorkšírka

CZ

Lucie, 23.11.2015 16:05:55

Dobrý den, máme jorkšírku, bude jí za dva měsíce sedm let. Je hrozně bojácná, velmi často se klepe strachy i když není žádný důvod, bojí se např. muchlání petlahve, šustění igelitky atd. samozřejmě bouchaček, bojí se psů a hrozně štěká na lidi, od nikoho se nenechá pohladit. Nikdy jsme jí od lidí či psů neizolovali, nikdy jí nikdo neublížil, přesto má takovou povahu ... Jak dlouho a jak často se kapky mají používat? A můžete nám prosím doporučit nějaké složení. Děkuji moc

Re: Jorkšírka

CZ

PAVLA, 23.11.2015 18:01:14

Dobrý den, povahy pejsků jsou různé, je to stejné jako u lidí. Někdy prostě původ strachu a úzkosti identifikovat nelze. Budeme se proto orientovat na strach, úzkost, paniku a zvýšení sebevědomí. Doporučila bych směs: Larch, Aspen, Mimulus, Rock Rose, Holly, Cherry Plum a Sweet Chestnut. Dlouhodobě. Kapky nemají vedlejší účinky. S pozdravem Pavla

strach

CZ

Renata, 12.11.2015 18:41:06

Dobrý den,máme čtyřletého am.staforda a od loňského silvestra se bojí jakékoliv velké rány.Přes léto to jde bez léčiv ,ale už teď lítají děti po sídlištích s petardami a my 111už máme problém s venčením.Potřebovali bychom něco dlouhodobějšího,na přečkání nejhoršího období.Ale nechtěla bych ho zbytečně tlumit.Poradíte nám nějaké Bachovky?Děkuji

Re: strach

CZ

PAVLA, 12.11.2015 18:57:29

Dobrý večer, můžete zkusit Krizovou esenci pro zvířata. Nebo doporučuji dlouhodobější užívání směsi, kde nebude chybět Star of Bethlehem, Rock Rose, Aspen, Mimulus, Larch. S pozdravem Pavla

Re: Re: strach

CZ

Renata, 13.11.2015 16:59:38

Děkuji za odpověď,když bych chtěla dlouhodobou směs objednat-má nějaký název?

Re: Re: Re: strach

CZ

PAVLA, 13.11.2015 17:42:23

Rádo se stalo. Ne, toto je směs pro Vašeho pejska.

strach

CZ

Klara, 09.11.2015 17:35:16

Dobrý den. Mám roční fenku československého vlčáka křízeného se staffordem. Fena je k lidem v jedné chvíli nedůvěriva a za minutu by se mohla u mazlit u stejného osoby. Přechází to az na hystericky "vesely" záchvat. Dale v aute porad knuci, i když ji nikdy nebylo spatne. Jakýkoliv hlasitější zvuk ji vyděsí. Dále mi občas útočí na nektere psy, počítám, že taky že strachu. Další problém je štěkot v mojí přítomnosti pokud jsem ve větší společnosti. Poradíte Prosím? Děkuji. K.

Re: strach

CZ

PAVLA, 11.11.2015 22:53:24

Fena je asi dost labilní, bez sebevědomí. Doporučila bych směs, která pokryje projevy, které jste popsala. Holly, Cherry Plum, Aspen, Mimulus, Larch, Red Chestnut, Beech.

Strach a žárlivost

CZ

Bára, 25.10.2015 10:44:47

Dobrý den, mám sedmiletou fenku pitbula, od té doby, co jí v březnu zemřel psí kamarád má strach a počůrává se. Žárlí, stačí když mne někdo obejme a počůrá se. Byli jsme u veterináře a na nic nepřišli. Jaké kapky by jste doporučila? Děkuji

Strach a žárlivost

CZ

PAVLA, 25.10.2015 22:07:06

Dobrý večer. Ona se o Vás spíš bojí, řekla bych. Navrhla bych Vám směs pokrývající úzkost, strach o blízkého člověka a zpracování traumatu. Aspen, Mimulus, Star of Bethlehem, Honeysuckle, Red Chestnut, Gorse, Holly. Objednáte : Namíchaná směs "na míru".

strach

CZ

Jana , 22.10.2015 15:09:31

Dobry den, mame 3leteho pejska krysarika, pred 2 mesici jsme poridily druheho (stenatko).asi po 2 tydnech dostal zachvat pripominajici epilepsii, ted se opakoval znovu, predchazelo tomu ze jsem byla 2 dny pryc. je porad nervozni, vypada smutne a pak taky mame problem s cestovanim,hlavne autem a take trpi uzkosti ze samoty. Poradite mi prosim co by pro nej bylo nej?

Re: strach

CZ

PAVLA, 29.10.2015 08:47:19

Dobrý den, volila bych směs: Star of Bethlehem, Walnut, Cherry Plum, Holly, Heather, Aspen a Mimulus. Po dvou měsících uvidíte....

Strach nebo deprese

CZ

Eva Kolmanová , 15.10.2015 22:03:53

Dobrý den, mám doma 6ti letou fenku. Už od malička je hodně lekavá, úzkostlivá a docela fixovaná na společnost. Občas má období, kdy je více "psychózní", poslední dobou se to však zhoršuje. Když je doma sama, ničí nám nábytek a dělá nepořádek. Ven kolikrát ani nechce chodit, po pár metrech nás táhne zpátky domů.. Když jsme doma, tak většinou spí. Přijde mi, že má nějakou depresi, je psychicky labilní. V prvé řadě teď řešíme ten byt, je to opravdu dlouhodobě nesnesitelné, okusuje skříně, škrábe po dveřích a otvírá si třeba i balkón. Poraďte prosím, už jsme z toho zoufalí. Moc děkuji

Strach nebo deprese

CZ

PAVLA, 16.10.2015 00:08:51

Fenka by měla dlouhodobě užívat směs, ve které nebude chybět Aspen, Mimulus, Vervain, Cherry Plum, Rock Rose, Heather, Chicory.

Děkuji, mohla bych se...

CZ

Eva, 16.10.2015 10:16:21

Děkuji, mohla bych se ještě zeptat, v čem spočívá její problém? Je to úzkost, deprese, strach nebo je v tom něco jiného?

Re: Děkuji, mohla bych se...

CZ

PAVLA, 16.10.2015 11:38:41

Tato odpověď je bohužel na Vás, Vy s pejskem žijete a znáte ho. Já jsem fenku ani neviděla, pouze čtu Vaši zprávu. Z mé zkušenosti - pro své chování, jakkkoli blbé z pohledu nás lidí, má většinou zvířátko důvod. Bývá to naše nepochopení jeho zvířecích instinktů a omezení jeho možnosti přirozeného chování a vnímání, to nejčastěji. Anebo nezvládnutí psa a špatná výchova, která ovšem také vyplývá z naší neschopnosti zvířeti porozumět. Jen málokdy jde skutečně o nějaký psychotický stav, nemoc. A asi Vás nepotěším, když se dozvíte - ano, i pes může trpět depresí, je to tak. Esence, které jsem doporučila, pokrývají úzkost, strach, paniku, nekontrolovanou divokost a přílišnou fixaci na Vás.

Strach u pejska

CZ

Tereza, 08.10.2015 21:20:53

Dobrý den, mám doma 5- letého jorkšír biewer teriér. Nikdy není sám doma, chodí pravidelně na procházky, dobře jí. Jen v poslední době jsme zaznamenali u něho intenzivní zvýšení strachu, klepání, zalézání pod postel. Stresují ho každodenní záležitosti - myčka, pračka, zvonek, zvýšený hlas, stíny. Nikdo mu nikdy neubližoval.Je pravda, že já jako panička v poslední době jezdím více na cesty mimo domov. Ale nějak nepociťuji, že bych mu chyběla, pokud jsem doma, všímá si mě málo. Je možno tyto kapky brát dlouhodobě? V jakém množství? Moc děkuji za odpověď.

Re: Strach u pejska

CZ

PAVLA, 08.10.2015 21:58:51

Dobrý den, tady bude na místě směs Strach u psa, jsou tam všechny esence, které Váš problém pokrývají - úzkost, strach, lekavost. Pokud si budete objednávat, připište do poznámky při objednávce poznámku: plus Rock Rose. S pozdravem Pavla K.

Epilepsie

CZ

Markéta, 04.09.2015 14:33:28

Dobrý den, náš 12 letý westík má rok epilepsii, je léčen prášky. Záchvaty však většinou přichází v době naší nepřítomnosti, když ho hlídá kolegyně. Má ji velmi rád, je na ní zvyklý, ale přesto asi prožívá větší emoční zátěž. Na uklidnění by byly lepší kapsy proti strachu nebo krizovky? Děkuji za odpověď.

Re: Epilepsie

CZ

PAVLA, 04.09.2015 15:14:52

Dobrý den, doporučila bych směs Krizové esence, Olive a Crab Apple, dlouhodobé užívání. A také bych Vám určitě doporučila buněčnou sůl Kalium phos, jde o mozkové tonikum. Podporuje CNS. Stačí každý den rozpustit pejskovi ve vodě dvě tabletky nebo zamíchat do jídla. V balení je 350 tablet, vydrží velmi dlouho. V každém případě pejsek už má svůj věk.

Strach

CZ

Jarmila, 31.08.2015 21:09:02

Dobrý den, mám 7-letou fenku malého knírače. Před dvěma lety se začala bát ohňostrojů a bouřky. Prožívá obrovský strach, celá se třepe i několik hodin. Prosím jaký druh Bachovy kapky mě doporučíte a jaké dávkování. Pomalu se blíží Silvestr a to máme doma noc hrůzy. Moc děkuji za info.

Re: Strach

CZ

PAVLA, 31.08.2015 21:31:06

Dobrý večer, dobrou volbou je Krizová esence před Silvestrem a během něj, klidně začít dva až tři dny předem a pokračovat v pravidelném podávání během večera. Fence můžete potřít i čumáček. Z dlouhodobého hlediska bych volila směs: Rock Rose, Aspen, Mimulus, Star of Bethlehem.

Separační úzkost

CZ

Daniela, 27.04.2015 11:56:40

Dobrý den, doporučili byste tyto kapky i na separační úzkost, když nejsem doma, štěká a vyje, jsme v paneláku, tak je to takové nepříjemné. Nechci zase pejska nějak utlumit, Děkuji.

Re: Separační úzkost

CZ

PAVLA, 23.07.2015 13:07:50

Dobrý den, volila bych směs. Zatím tyto esence, po dvou měsících vyhodnotit stav: Willow, Heather, Aspen, Mimulus, Rock Rose, Chicory, Vervain.

strach u psa

CZ

Katka, 04.08.2014 13:29:20

Opravdu můžu doporučit. Mám dvouletou fenku borderkolie, která trpí velkým strachem z bouřek. Postupně se začala bát i deště, protože si ho spojila s bouřkou. Dokázala se třást i několik hodin. Jednou ten třes přešel až do křečí. Co ji dáváme kapky z Bachových esencí proti strachu, tak je opravdu klidnější. Sice se nám schoulí k nohám nebo zaleze někam do kouta, ale už tak se netřepe strachy, není tak vyděšená a strach zvládá lépe. Kapky používáme necelé 4 týdny a jsem s nimi opravdu spokojená

strach u psa

CZ

Katka, 04.08.2014 13:28:51

Opravdu můžu doporučit. Mám dvouletou fenku borderkolie, která trpí velkým strachem z bouřek. Postupně se začala bát i deště, protože si ho spojila s bouřkou. Dokázala se třást i několik hodin. Jednou ten třes přešel až do křečí. Co ji dáváme kapky z Bachových esencí proti strachu, tak je opravdu klidnější. Sice se nám schoulí k nohám nebo zaleze někam do kouta, ale už tak se netřepe strachy, není tak vyděšená a strach zvládá lépe. Kapky používáme necelé 4 týdny a jsem s nimi opravdu spokojená

Nový komentář

Kontrolný kód

i

* (Povinné)

Předvolby soukromí

Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení